Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

julrean?

Publicerad 2010-12-27 12:41:25 i Allmänt

tror det blir av å kolla in julrean med pojkvännen som kom igår. en riktigt fin söndag måste jag säga. en a de bättre på länge! mötte upp L och åkte till Farsta, men gick in i två affärer, möjligtvis tre. sedan åkte vi in till stan för att luncha med hennes syster och GP. tre av hans kompisar mötte upp oss och vi hade en riktigt lyckad lunch tillsammans! jag och systrarna satt kvar och fikade sedan hämtade jag mannen min och åkte hem till far min. åt middag, satt och snackade och gick sedan över till mor. vänner till familjen var där och vi satt uppe några timmar för att umgås. pratade och drack vin. sedan blev det en omgång "med andra ord" innan läggdags.

nu ska jag fläta lillsyrrans hår, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela