Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

pa vag ut for att mota lite svennar

Publicerad 2010-07-04 19:58:37 i Allmänt

idag har jag antligen fatt lite farg pa kroppen. daremot brande jag mig sa klart pa ryggen eftersom Krille fortfarande sov nar jag drog ut i morse. kanner att det var lika bra sa att Martin inte kan saga att jag ar blek langre. Igar var vi pa MTV Grind, beachparty pa Shooter, ngt i den stilen. Riktigt nice, traffade pa en massa trevliga manniskor och snygga danskar (varav Martin var en sv dem, haha) ska ivag a traffa pa nagra svenska killar, som vi motte i fredags. komsikt nog satt de framfor oss pa flyget och aker aven hem samma dag som oss. trevligt, trevligt.

haller pa a svettas ihjal sa ska bege mig ut i varmen istallet, hehe? okej, det dar var inte alls roligt men det flaktar dar ute sa det gillas mer. maste bara beratta att vi har gulligaste badvakten. inte att han ar sot, men har ar supertrevlig och vill prata. vi komunicerar pa spanska/engelska och lite svenska ord eftersom han ar tysk och forstar darfor ngra ord. har b livit mkt mer engelska an forvantat vilket ar nice. dessutom paborjade jag projekt nummer 4, lite sent. men denna gang laser jag Dead until dark, forsta boken for tv-serien True Blood. pa engelska aven den sa det ar awesome!!!!

so long looooooosers! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela