Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

soo, now what?

Publicerad 2010-07-30 12:05:51 i Allmänt

vaknade för en stund sedan men har bara legat och dragit oss i sängen. det dög tydligen inte att gå upp halv sju imorse. iof är jag glad att jag lyckades somna om och fick några timmars extra sömn. Rasmus och två kompisar till dem kom förbi igår, så vi kom nog i säng vid 3tiden. ikväll blir det grillning med dem, men vi får väl se vad som händer -inte fint väder här uppe heller.. fan att jag inte tog gummistövlar med mig, inte för att jag har några, men converse är inte det bästa. tog med mig baby hit upp, så förhoppningsvis blir det några bilder härifrån. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela