Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

jävla javascript, helvetes tenta, nu vill jag bort

Publicerad 2010-11-03 11:46:50 i Allmänt

ledig hela veckan, bortsett från tentan på fredag. helgen kommer bli mys, det är garanterat. men dagarna innan. USCH! gick upp halv åtta imorse för att boka kontroll av lägenheten inför avflyttning och sedan var det bara att gå upp för att få ordning på denna onsdag.

duktig var jag, genom att dra till skolan strax efter åtta för att plugga lite inför tentan. pratade med en barndomsvän igår och vi kom fram till att de behövs så mkt mer själv-diciplin för att studera nu än i gymnasiet. men jag tog mig själv i kragen och tvingade fötterna frammåt i höstrusket och har suttit och skrivit om de här koderna, säkert tre gånger -för en enda liten applikation! först gick det bra, men bestämde mig för att avancera lite och efter det förstördes allt. nu har jag ingen lust med detta så jag ska ta en tripp in till stan för att **** och sedan hem och läsa kurslitteratur. trodde inte jag skulle förbereda mig särkilt mycket inför denna tenta, men börjar bli orolig, så det är bara å kämpa på, även om jag inte lär mig så mkt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela