Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

07:47

Publicerad 2011-02-25 07:49:12 i Allmänt

Kan ni förstå att jag redan är uppe?! Det kan inte jag, hehe. Jag lär få vänta i minst 2 timmar innan jag kan gå och väcka mister morgon-inte-alls-människan.

Igår åkte vi till Avesta för att shoppa lite. Kom hem med en klänning, kofta, trorsor och väska. ÅH jag var så glad! Funderar på om jag ska smyga in till sovrummet och hämta sakerna så jag kan fotografera och visa er. Jättesöta saker! Berättade att vi städade lägenheten, och vi hann även med tvätt och träning. För min del blev det 50 minuter kondition och jag har inte sprungit så mycket på läääänge. Jag är riktigt stolt över mig själv. Som tur är har jag bara träningsvärk i vaderna. Men snygga vader till sommaren tackar jag inte nej till! Det var riktigt skönt att springa -bortsett att skorna var för stora och jag fick springa de 40 sista minuterna utan, det gjorde ont. Och det är väl positivt? Om jag börjar springa oftare går jag ju ner i vikt snabbare, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela