Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Bröllop

Publicerad 2011-02-22 22:13:00 i Allmänt

Efter att ha hittat in till en fotografs hemsida och kollat igeon hans bröllopsportfolio, vill jag också gifta mig. Eller så är det kanske känslan av att bara gå på bröllop. Bilderna är så vackra -jag vill självklart försöka ta några bilder med min baby -även om jag inte är den hyrda fotografen. Får man fotografera isf?  Jag tror det lutar mer mot att gå på bröllop.

Komiskt nog skämtade jag lite med Erik, precis när vi blev tillsammans. Villkoret på att det skulle bli vi, var att vi skulle gå på bröllop -dvs var det upp till hans vänner om de skulle föra oss samman. Mina är lite väl unga -eller? Det kan också vara så att jag fått för mig allt detta -bara för att jag så himla gärna vill gå på ett. I sommar, då är Erik bjuden till en nära väns bröllop och han vill ju självklart ha med mig. Vem skulle inte vilja det liksom? hehe

När, Om jag gifter mig vill jag inte direkt ha ett sagobröllop. Men det får gärna vara lite påkostat och jag ska ha en riktigt jävla VACKER (snygg är fel i detta sammanhang tycker jag, hehe) klänning. Det är ju faktiskt en speciell dag och förhoppningsvis gör man det bara en gång. Eller två -men för att förnya sina löften.

 
  
Dessa vackra klänningar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela