Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

efter en orolig natt blev det sovmorgon till slut

Publicerad 2011-01-23 11:41:35 i Allmänt

skönt att sova ut. skillnaden mellan sovmorgon och gå upp "tidigt", har ingen super skillnad. gå upp tidigt gör jag vid 9 och sovmorgon blir det tills 10-10.30. idag blev det sovmorgon ända fram tills 11.16. sjukt skönt. var uppe flera gånger inatt av törstighet, kissnödig och mer törstig. stackarn till pojkvän vaknade sista gången jag var uppe och då var det bara en timme kvar tills han skulle upp och iväg till jobbet. för att kompensera det fick jag ¨hålla mig vaken och försöka få honom att somna. tror nog att jag somnade först, får väl se när han kommer hem igen.

en arbetsvecka avklarad och nu är han ledig. vi har tom planer för kommande vecka. om de går igenom dvs. det kommer nog bestämmas ikväll/imorgon. tror jag måste ner till affären. mjölken tog slut igår och juicen inatt. inget till frukost för moi, eftersom jag helst inte äter bröd. god morgon på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela