Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Första dan på jobbet

Publicerad 2011-05-08 11:18:39 i Allmänt

Igår, var riktigt rolig och tuff. Drog ut lite på tiden, men oj vilket gäng jag jobbar med! :) Idag jobbar jag inte lika länge, så jag hoppas på att komma hem samma dygn och sova ut imorgon. Min kropp är lite trött efter en sådan start, men det är roligt. Så det tar ut varandra. Ska göra mig iordning och bege mig mot Djurgården.

Btw, tjejerna jag jobbade med igår, var för sköna. Vi satt och diggade musiken till Pop-expressen och dansade lite när gästerna börjde minska. Killen mittemot stod ensam och såg ut att behöva uppmuntras, så efter ett tag dansade han med oss. Måste sett hur konstigt ut som helst, eftersom det var en stor gång mellan oss. HAHA

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-08 20:23:58

du är sjukt duktig! du kommer att få en toppen sommar!!!!! :) <3<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela