Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Lönehelg, men det viktiga för mig är vännerna

Publicerad 2011-11-25 10:55:53 i Allmänt

Alla pratar om lönen. Ja, kul, vet hur känslan är. Men denna helg handlar det bara om kärlek. I princip. Har stannat i Stockholm¨denna vecka, för att min kära Samuel har releasefest idag för sin första soloskiva! Sedan är det självklart skoj att få träffa alla fina människor som jag har haft turen att ha i mitt liv. Känner på mig att denna helg kommer bli fantastisk!

Ska iväg in till stan för att träffa M och I, från Grönan. Käka lunch och babbla på i timmar. Sedan blir det av för att möta upp systrarna. Ta ett glas vin och sedan iväg till spelningen. Där kommer det vara massa folk som jag känner från olika håll, så det blir spännande! Vissa har jag inte träffat på år och dar. Sedan imorgon blir det åka tåg till älskling. Han har planerat vår första (!) dejt tillsammans så det kommer bli spännande. Nu har det gått en vecka sedan vi sågs, så det är på tiden att han uppvaktar, pussar extra mycket på mig imorgon... hehe

Hoppas ni är lika glada som jag är! Oavsett anledning

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela