Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Nattsuddare

Publicerad 2011-11-15 01:18:38 i Allmänt

Hade inte tänk att vara uppe så sent idag. Efter att Erik gick och la sig hade jag tänkt se två Top Model avsnitt. Inget mer. Sen.. Fick jag för mig att få internet till min laptop och den stationära cpar ur. Så jag blir tvungen att gå in i sovrummet å väcka Erik, eftersom jag inte förståd vad som hände. Han fixade det och internet till mig. Då ska jag ju självklart ladda upp bilderna från Turkiet. Det var över en månad sedan vi åkte dit, så det var på tiden. Alla är inte uppe än, för jag har inte fört över från min systemkamera. Kvaliteten på bilderna som är uppe, suger, eftersom de är tagna med mobilen... Iaf, på tala om ngt som hände i Turkiet. Jag blev ju ganska så dålig och de sista dagarna har jag varit lite dåsig. Sover jättetungt, vilket inte hänt på evigheter, snuvig och lite smått ont i halsen. Ikväll har jag fått ont i halsen. Eftersom jag inte kände mig helt återställd när vi kom hemär det säkert samma skit som kommit tillbaka. Så imorgon måste jag till en doktor. Och Erik ska jobba extrapass. Great, de lär ha stängt vårdcentralen när han kommer hem...

Bara jag inte blir sjuk igen... :(



   

Jag är så himla glad när jag blir sjuk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela