Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Tillbaka till Stockholm

Publicerad 2011-11-28 20:08:00 i Allmänt

Åker tillbaka till stora staden nu. Ska på arbetsintervju imorgon morgon och stannar en vecka. Vill egentligen inte åka, för att vi har bestämt att Erik ska stanna hemma. Vi fick två dagar och nu dröjer det en vecka igen tills jag får vara med honom. Men arbetsintervjun är viktig, eftersom jag måste få ett jobb och på lördag ska E ha en byebye-middag. Veckan därpå fyller båda mina föräldrar år. Så jag kanske kan åka hem på måndag kväll, vara här så åker vi ner söndagen. Då flyger även E och G iväg och har sagt att jag vill säga hejdå. Mycket åka fram och tillbaka. Nu blir det kanske även så att vi firar Nyår i G-berg. Var ju inte tanken, men beror lite på om jag får jobbet och om jag jobbar vid nyår. Då blir det i Stockholm.

Ska förbereda mig lite inför jobbintervjun nu. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela