Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Top Model All Star

Publicerad 2011-11-09 11:31:05 i Allmänt

Är vad cycle 17 handlar om. Favoriter från tidigare säsonger. Jag sparade ett avsnitt från igår som jag ska se på nu, på morgonen. "Morgon", med tanke på att jag ska käka frukost till och har sovit vid den här tiden tidigare denna vecka. Somnade inte lika sent heller, vilket är skönt. Vi var iväg till gymmet igår och jag halv tränade. Blev inte mycket, men jag har träningsvärk ändå! hahah. Tur att jag tog det lugnt så jag kan vara med på ett till pass denna vecka. Blir en mjukstart. Jag gillar inte att träna här på deras gym när andra är där, så igår gick jag och solade innan vi skulle hem. Hade börjat flagna lite och trodde det skulle bli bättre om jag solade, men nu har jag på båda armarna och mer än igår. Det borde jag ju kunnat lista ut, om jag använde hjärnan..

Ska försöka komma ut en sväng idag också, det är jättefint väder ute nämligen..


Vilken är eran favorit? Jag gillar Laura. Mest fotogenik... Det är nog Kayla (baserat på tidigare säsong). Ahh, älskar top model haha!

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2011-11-09 17:45:54

Ikväll sänds nionde avsnittet av Top Model All Stars här i USA, är kul att ligga lite före :p Det är en dramatisk säsong, många dramaqueens! Men är kul att se. Tycker dock inte att de utvalda modellerna är så bra, är många av de som jag verkligen inte gillar haha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela