Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Första utbildningen inför 2012

Publicerad 2012-04-03 23:05:05 i Allmänt

På Gröna Lund. Kul att träffa gamalt folk. Nu vill jag att allt ska dra igång, vill träffa min skåning också! Haha. Så här såg jag iaf ut, nya fina halsbandet var dags att inviga tyckte jag.



Juste, jag har ju färgat om håret. Det blev lite mörkare än innan och om man ska försöka fota det blir det bara svart på bild.. Tror jag ska lägga i lite mahogney slingor, som på effekten. Tycker det är skitfin hårfärg. Däremot fick jag höra att jag skulle kunna lura slkontrollanterna för att jag såg ut att vara 16-17 bast. Tack för den! Haha. När jag var blond och nyss fyllda 18 så fick jag alltid höra att jag såg ut avv vara mellan 22-24 år. Vad är detta liksom!? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela