Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Årets första träningspass

Publicerad 2012-01-17 16:48:14 i Allmänt

CHECK!

Mådde så dåligt tidigare och är fortfarande lite illamåndes. Men jag har tränat ändå. Stolt över mig själv om jag verkligen kommer igån ordentligt nu. Vill bli av med minst 8 kg. Om jag lyckas bränna 12 kilo totalt (kommer mitt BMI bli för lågt) men jag skulle verkligen vilja gå ner så mkt. Det är stora siffror JAG VET. Men jag har inte satt något slut datum. Kommer inte sätta något på slutvikten. Hoppas bli av med så mkt som möjligt till sommaren. 5 kilo vet jag att jag kan klara. Måste bara ta mig i kragen och verkligen kämpa nu.

Dagens träning blev 40 minuters powerwalk och 20 min styrka. Gjorde sets i 10x3, eftersom det var länge sedan jag tränade. Vill inte att det slutar som det gjorde förra året. Idag körde jag breda och täta armhävningar, situps, och pilatesövningar för rumpa och rygg. En lugn men bra start!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-18 13:27:07

duktig du är älskling!!!! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela