Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

På andra sidan

Publicerad 2012-03-01 11:14:33 i Allmänt

Har suttit och chattat med mig kära vän E, som befinner sig på andra sidan klotet. Klockan var nio på kvällen där och jag har precis vaknat, hehe... Första gången vi "pratar" sedan hon flydde detta land. Så skönt att höra att hon mår bra och har det bra. Jag skulle mer än görna göra henne sällskap där borta. Hittade flygbiljett dit som jag har råd med, sedan får jag jobba ihop pengar där nere, så jag kan åka med dem/åka hem igen. haha.

På tal om ngt helt annat... Har hittat en lägenhet i "stan" som jag vill kika på. 91kvm, hyra på ca 6400:- Får se om hyresvärden hör av sig denna gång. Sist svarade dem inte på mailet vi skicka, så det känns ju lite oseriöst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela