Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Bara tre dagar kvar

Publicerad 2012-06-28 12:39:35 i Allmänt

Sedan har jag semester i 6 veckor. Åh vad underbart det kommer bli! Ledig igår och idag. Sen kör vi fre-söndag. Är så nöjd med hur jag har det just nu. Älskling är här och har smester i fem veckor. Så nu kommer vi kunna njuta av varandra utan att behöva åka hem och jobba. Igår hade vi en heldag i Kista med K. Shoppade massor och käkade. K åker till Sunny Beach om någon dag. Om jag ska ara ärlig så är jag lite avis. SOl och bad, men resten klarar jag mig utan. Förhoppningsvis så håller sig vädret så här när jag går på semester. Ligger och solar på stutsmattan nu. Gissa om jag kommer bränna mig?!

Trodde aldrig att jag skulle träffa mitt livs kärlek på första utlandsemestern utan föräldrarna. Lite komiskt är det och snart är det två år sedan vi träffades. Mycket har hänt sedan den 29:e juni 2010, men oj så kär jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela