Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Det gick ju bra

Publicerad 2013-06-01 10:46:00 i Allmänt

Det där med att börja blogga igen, gick väl sådär. Det enda jag numera hinner på ett dygn är sova, äta, träna, jobba och ibland tom träffa någon kompis.Önskar dygnet hade fler timmar! Igår blev det hela 11 timmar på jobbet, så jag fick ledigt idag istället. Lycklig tjej för det är sol idag! Solskyddet är på och som jag ska njuta!

Nästa vecka åker jag ner till STHLM. Det är också lycka -fyra hela dagar nere i storstaden! Lillebror tar studenten, C tar examen och det skall självklart firas. Hoppas självklart på sol och mycket häng med mina finisar!

Mamma och jag på min student för snart tre år sedan. En fin bild på oss tycker jag och som jag saknar mitt hår! Förmodligen därför jag gillar bilden, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela