Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Bestämd tjej

Publicerad 2012-06-08 12:15:00 i Allmänt

Klockan är strax efter 12 och jag har varit ute på PW över en timme och kört ett zumba/core pass. Första gången och jag tycker det var skitsvårt, men tog mig igenom det. Tänkte "bara jag rör på mig så bränner jag väl fett, strunt samma om jag ser urlöjlig ut eller gör fel".. Måste gå ner i vikt. Den här gången har jag bestämt mig. För jag har gått upp 10 kilo på två år. Inte okej. Kan inte skylla på Erik, egentligen.. Men lite är hans fel, haha. Självklart vill jag gärna gå ner det jag gått upp, men satsar först på 6 kilo innan sommaren är slut. Så vi får väl se hur det går.. Delmål har jag hört är bra.

Sedan ska jag in till stan och träffa systrarna Schedin. Shoppa lite och sätta sig på TGIF kanske? Deras drinkar är så goda! Men om jag ska lyckas med att gå ner får jag väl dricka vatten med citron eller ngt. Time will tell. Hejsvejs!


8,3 km gick jag på en timme, bättre än vad hitta.se tyckte det skulle ta. Whoop whop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela