Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Torsdag och jag aker hem snart, VILL INTE!!!

Publicerad 2008-08-08 04:41:45 i Allmänt

Slappdag har det i princip bara varit idag. Borjade med att ga upp vid halv 11 och solade nagon timme. Vid 2 gick jag och E ut for att spela tennis. Vi var val ute i 2 timmar,, gick hem och spelade lite kort. E hade fotboll idag, sa jag stannade hemma eftersom vadret inte var ngt vidare. Passade pa att duscha,en gang till -det ar sa varmt sa man duschar typ 2 ggr per dag. Sedan spelade jag och Peter tv-spel  och bara lag och myste i sangen. Jag spoade skiten ur honom nar vi spelade NHL, forsta gangen, men sedan vann han med typ 12-1 hahah

Nu ligger vi och kollar pa ngn mysko film, men den verkar ganska bra, sa ska val forsoka satta mig in i filmen. "jag som ar tjej, kan ju inte gora flera saker samtidigt" enligt Peter. Vi har i princip bytt roller, haha . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela