Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Tattoo

Publicerad 2008-12-11 11:44:10 i Allmänt

min syster har en, min mamma var påväg att skaffa en, Fredrik har en, liksom Krille å så många jag känner! jag har velat skaffa en tatuering länge nu, har planerat hur den ska se ut och vart jag vill ha den, allt! om mindre än 8 månade, då du! haha
jag <3 MTV, nu har de spelat Tattoo och With You eftervarandra plus alla bra såpoperor som visas, (jag vet, jag är patetisk) OMG den 23januari fy fan va den dagen kommer bli bra! (C.B på Hovet!!!)

nu ska jag göra mig i ordning och prata med Fredrik innan jag drar till skolan, vi ses där!

PUSS och Grattis på namnsdagen Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela