Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Monday 18/2-08

Publicerad 2008-02-18 09:06:48 i Allmänt

FAN! Började dagen med att försova mig... Eller egentligen inte, jag gick ju upp till då jag trodde vi skulle börja! -Men det visade sig att vi egentligen började klockal åtta och inte 9.40! Haha bra där GG... Vissa kanske tycker att det inte är ngn big deal, men eftersom jag nästran aldrig kommit försent så lägger sig en panikkänsla över en. Nu sittar jag här ändå och de andra inne på lektion med favorit läraren nr 1! (INTE)

Bra början på veckan...

image53
Skolan i sommartider. -JAG VILL HA SOMMAR!!
:)

Kommentarer

Postat av: evelina

Publicerad 2008-02-18 19:17:01

hehehe, sovmorgon är najs :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela