Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Sunday 17/2-08

Publicerad 2008-02-17 19:29:23 i Allmänt

Först måste jag bara sägra GRATTIS till E som fyller 17 idag. 17 år den 17:e -haha?!

image52
Elliot

Själv fyller man år om ca 8 månader, kanske ingen som bryr sig, men ändå! Summering av helgen:
E hade en liten fest, eftersom hon fylelr år.
Igår var några släktingar här.
Idag var det plugg som gällde och har även varit ute på en promenad.

Imorgon har vi Matteläxa, Spanska och engelska test. Usch och blä, säger jag bara! Har ju spenderat den mesta tiden inne idag och kommit på att jag passar helt enkelt bättre som blondin. Lite sent att tänka på det, men jag saknar verkligen tiden som väldigt blond.. Funderar faktiskt på att slinga håret ljust igen. Men några har avrått mig (säger man så?!) att behålla min nuvarande färg tills efter Spanien-resan! Längtar sååå!!! :)
image50   image51

Kommentarer

Postat av: Towe

Publicerad 2008-02-22 22:29:26

men du e väl blond nu, eller?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela