Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Sunday 27/1-08

Publicerad 2008-01-27 19:59:46 i Allmänt

Nu orkar jag inte skriva på engelska någe mer! Har så mkt att skriva ner och det kommer ta alldeles för lång tid att skriva ner det, samt att jag kommer glömma bort det under tiden!

Helgen är slut och imorgon börjar skolan -IGEN! Det är iof helt OK, ingen jobbig vecka som kommer direkt.
Igår var jag och C modeller -skitkul alltså! Bilder kommer, datorn hos mamma är lite cp så jag får vänta att lägga upp bilder.

I fredags var jag med några gamla kompisar, kollade in våran gamla skola och käkade ect. Bilder på det kommer också. -Gud vad jag kommer att komma efter med bloggandet. Men ni får ha tålamod :)
Missade Let's Dance, eller jag missade DANNY! -Han måste bara vinna! Men jag får nöja mig med kolla på TV4:as hemsida och kolla där :) Deras jive var jävligt bra! Han och malin borde fått mer poäng. Juryn har ngt emot honom är jag säker på.

     
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela