Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

äntligen

Publicerad 2008-07-25 21:31:53 i Allmänt

solen har äntligen visat sig hela dagen och jag har kunnat sola! kom precis in från en 2 timmars solrast ocvh det var skööööönt! den senaste veckan har det bara varit regn, sol och uppehåll, regn, åska, återigen regn och sedan lite sol. så att solen skinit hela dagen är underbart! det är dock bara 27 grader, men får nöja mig med det, eftersom det är bättre än vad det har varit, på sistone. medan lillan sov passade jag som sagt på att ta sola, hoppas bara jag inte brännt mig, eftersom jag bara hade SPF 15. Lydde inte V's råd om att gå in och spraya på lite mer solskyddsfaktor, så jag får skylla mig själv helt enkelt. börjar få en riktig härlig och sommrig solbränna på min rygg, hoppas det inte blir den enda kroppsdelen bara... V och jag räknade ut (mest jag, haha) att det bara är 2 och en halv vecka kvar -sen åker jag hem! vill inte, vill inte -NEJ!!! vill iof åka hem och träffa V, men samtidigt vill jag stanna kvar här i alla fall tills september, då hösten börjar här...

Ikväll ska jag sitta barnvakt åt 4 tjejer mellan 2-9 år, lycka till säger jag bara! Ha en trevlig helg people!
och du med N.A.V.
Imorgon åker vi in till Toronto och ska shoppa, samt åka upp i CN-tower

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela