Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Back from shopping -Inlägget som egentligen skulle publiseras igar...

Publicerad 2008-07-21 18:15:37 i Allmänt

Igar var vi och sag Dirty Dancing, sa jävla fantastiskt -I loved it!! Sedan följde jag med E och delar av hennes familj. At middag och sov i P's rum. Vi hade jättetrevligt och jag vann över R i kort -sa duktig!! haha
Idag följde jag med familjen till kyrkan, de är ganska religösa här sa... jag valde helt enkelt att följa med och se om det var stor skillnad mellan kyrkan här och de i Sverige. Efter kyrkan akte vi till O &Op för att äta lunch -och jag fick träffa Matthew. Fan va kul det var att se honom igen!!

Senare skulle familjen iväg sa jag blev upphämtad och sedan akte jag och A, iväg pa shopping. Köpte nagra saker och är faktiskt hel nöjd över det jag inskaffat. Maste bara berätta om var underbara middag vi hade idag. -Brukar i princip aldrig skriva om mat, men ett undantag här. Vi at crep -eller hur det nu stavas!? haha med underbart god fyllning och en jordgubbssallad till det, det var himelsktgott -SERIOUS... Imorgon börjar den nya arbetsveckan, det blir bara jag och lillan de 3 första dagarna, sa det blir skönt - da jag kan sola medan hon sover. Inte för att Sam är ngt besvär, men you know...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela