Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Bara en vecka kvar och är lite smått förälskad

Publicerad 2008-07-18 14:40:39 i Allmänt

Sista dagen, sen är det bara en vecka kvar. Sen ledig, ledig lite till och ytterligare lite ledig tid, samanlagt 9 dagar blir det. Sen börjar skolan, JAG börjar 2:an... I CAN'T BELIVE IT!!  Hade ett härligt snack med pappan min igår, han ringde och ville se hur allt gick. Nu när halva min vistelse är över -kan man säga så? haha 
Jag tror aldrig jag pratat sa länge med far min i telefon. Det kändes jätteskönt, har inte heller direkt fått ngn hemlängtan heller. Eftersom jag pratar regelbundet med föräldrarna och har kontakt med kompisar så saknar jag ingen, faktiskt INGEN! Men ser fram emot att träffa alla människor när jag kommer tillbaka (fast jag skulle gärna stanna lite x-tra här -se... börjar skriva som en amerikanare ocskå, haha?!)

I alla fall, igår var jag och familjen även ute och cyklade det var helt underbart! Vi käkade god glass och lekte i lekplatsen right beside the Alison's Farmer Market.. Det var länge sedan jag verkligen gillade att leka i en park/lekplats. (17 år snart så, vad annars kan man tänka sig.... ) Att cyckla runt här, is waaaay better then go for a ride in Sweden! 
Jag börjar bli lite smått förälskad i detta land. Vädret är underbart, folket trevligt, perfekta vägar för cyckling och enormt god glass, hahah! Sam, påpekar att jag är beroende av glassen vi har hemma just nu -vilket INTE är sant, den är bara enormt god, hihii!!

Ska återgå till jobbet nu och fixa frukost åt Sam. I helgen blir det fullt upp också. 'Dirty Dancing' -on Saturday and shopping on Sunday. Have a lovley day people!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-07-19 21:57:29

Förälskad?!??!??!? Gud, vilken tur - Canada... Jag trodde det var i ngn kille där! ;-)

Phu!!!!!!



Betr. snygga bilder; vi lägger inte ut ngr fina bilder på föräldrar på Internet! Bara så att Du vet!!!!!!!!!!!!!

Ha en bra helg! Jag älskar Dig med!

Puss

Mamma

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-07-20 23:28:11

U must be busy!!!!! How was "nobody puts baby in the corner?" Har Du shoppat ngt? Vet Du om ni har ngt speciellt inplanerat när Du ska till Sylvia? É det camping som gäller en hel vecka, eller? Må så gott, så hörs vi! Puss & kram, Mamma!

P.S Per hälsar också :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela