Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Bikeride -show off

Publicerad 2008-07-29 18:14:37 i Allmänt

ngt oerhört roligt hände precis. jag och lillan var ute pa cyckelrunda till parken ect. sa nu när vi skulle hem, tänkte jag passa pa att öva lite att cyckla utan händer, eftersom det var länge sedan sist. och självklart när det gar som bäst och man är lite stolt över sig själv cycklar man förbi ett gäng heta arbetskillar, bara nagra ar äldre än mig. ni skulle sett deras faces, när dem sag en tjej komma cycklandes utan händer som om det inte vore nagonting. det är svart att förklara, ni skulle varit där...

nu ska jag laga lunch, det blir fisk och indiskt -ngn som vill komma över pa lunch? haha

Kommentarer

Postat av: "Moster" Fia

Publicerad 2008-07-29 21:56:16

Kul att se att du har det bra over there. Idag har vi varit på Ålö och ätit middag med din familj, det var trevligt. Synd att du inte kunde följa med. Alla hälsar till dig - syns när du kommer hem. Massor av kramar :-)

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-07-29 23:08:01

Hej Älskling!

Smakade lunchen bra?!?!?

Morbror Janne & Co körde oss till Ålö, som Fia berättat, och vi fick en fantastisk kväll med underbart god mat!!! Fantastiskt goda rökta räkor och underbar miljö!!!!!!

Har Du fått filmen som Natalie & Per sände tidigare idag?!

Vilken flight kommer Du med?! Jag har inte fått ngt mail! :-(

Må så got & hälsa till ALLA!!!



Puss & kram

Mamma

Postat av: Bloggerskan

Publicerad 2008-07-30 00:36:59

maten var urgod! och tack för att ni läser min blogg, känns skönt att ngra gör det i alla fall och att den inte är helt död!

sa jag antar att vädret är bra om ni akte ut med baten! skulle velat följa med, men lite svart you know...



mamma, jag fick mailet och jag skickade tillbaka pa pers mail och bad honom vidarbefodra det, sa prata med honom! skickade även med flightnr. i det mailet



Kramar pa er där hemma i Sverige! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela