Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Det kan bara inte vara sant!

Publicerad 2008-07-10 02:34:37 i Allmänt

Jag aker iväg, dels för att slippa verkligheten där hemma. Men sa idag, nu bara för en halvtimme\timme sedan ser jag nagon som ser nästan exakt likadan ut som du gör. Min första tanke var "Det här kan bara inte vara sant!!!!"
Han rörde sig precis som du gör, spelar fotboll, exakt samma längd och hàr. Varför, snälla Varför?!(gud, om du nu finns), var du tvungen att skapa en exakt kopia av den person jag minst av allt just nu vill se och placera honom i Kanada, där jag spenderar min sommar?! VARFÖR???
Jag som ville glömma all dramatik, som precis hände innan jag akte. Men nu satt jag där pa gräsfältet, nytvinnat hàr, D&G-solglasögon och tittade pa killarnas match istället för den match jag var där för att se. Och kunde bara inte sluta tänka pa dig. Jag ville bara ga fram till den där främmande snubben, röra hans kind, se om han var nyrakad, precis som jag älskade att göra pa dig. Krama om din vältränade kropp (jag överdriver faktiskt inte nu)! och bara vara där, stanna världen och bara fa vara i din famn, en gang till. -Nej, det fick vara nog! Förbjuden frukt, eller vad det heter. Jag fck bara inte sitta och drömma iväg sadär.
Jag gjorde ett försök till att kolla pa den andra matchen, men det gick inte. Till slut ville jag bara ga där ifran, och det gjorde vi. Men saklart sa inträffar ngt, jag absolut inte ville att det skulle hända. Motstandar laget, fick hörna och ni samlades till försvar. När jag gar förbi ert mal, hör jag hur en av lagkamraterna ropar
The friend: "Ey, Daniel!
(Självklart, självklart -har han samma jävla namn som du!!!!) Look at the hot girl over there, with blond hair! She's been watching you play for a while now".
Jacob:"Really?! Seriously, guys -that's a girl you fight to date"
Först tittade jag mig omkring, för att se den där snygga tjejen. Men sen slog det mig att det var mig de menade, eftersom det inte var en enda tjej i närheten. Smickrad blev jag, det är inte alltid man far komentarer av snygga killar, men det var bara för mkt! HAHA

Vart jag än reser, om det sa skulle vara till jordens ände, kommer du alltid att följa med mig, pa ett eller annat sätt"
, tänkte jag och till slut gick jag därifran, med ett leende pa läpparna -För jag var nämligen precis pa gränsen att dö av skratt, eftersom det hela var komiskt!

Namnet Jacob, är bara pahittat, eftersom jag inte vill nämna de riktiga namnen

Kommentarer

Postat av: Jojo

Publicerad 2008-07-10 19:14:40

svar: hahaha nu ska jag steka som faan tills du kommer hem XD O vadå surpriseparty? Det har jag inte hört nåt om (a) <3



Haha fett gullig killar jöö XD ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela