Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Första veckan är nu över

Publicerad 2008-07-12 03:49:53 i Allmänt

Rubriken säger allt. Nu Har jag jobbat klart för den här veckan och kan äntligen sova ut lite extra och vila upp mig inför nästa vecka. Idag pratade jag för först agangen med V -gillar verkligen din röst, haha.... En annan sak som jag gjorde för första gangen var att leka med Play-Doh lera, vad tycks om resultatet? -Jag vet att jag är kreaktiv, ha!



Dagen har varit helt okej, precis som min första vecka varit till stor del. Medan Lillan sov middag, hade jag och Sam tjejkväll (det var iof pa eftermiddagen). Vi poppade en massa popcorn, kollade pa Camp Rock (-en av mina nya favorit filmer!!!) och malade naglarna. Har en fantastisk härlig & sommrig ljusrosa polish nu, Älskar den!! Har även fatt ett nytt stort intresse, en kill grupp -nämligen Jonas Brothers. De är sa bra!!! Sa tjejer, kommer ni ihag min McFly-period?! Vänta bara tills jag kommer hem, med Nick, Kevin och Joe i min ipod och spelar deras musik 24/7. HA!

Imorgon ska vi iväg till Marineland, vilket är väldigt uppskattat av mig -älskar delfiner och det finns en hel del attraktioner där ocksa. Det blir nog en kanon dag! Ha det sött sockertoppar!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela