Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

ibland är man bara för blond

Publicerad 2008-07-28 15:12:29 i Allmänt

Johanna. säger: asså det finns en konsert nu snart som e gratis, en den kommer jag inte hinna med ): jag kommer säkert inte kunna åka på den konserten jag vill på heller men man kan ju alltid drömma xD
Madeleine säger:
haha jo... jag drömmer ju att Zac Efron och jag är tillsammans
Madeleine säger:
assa, jag driver
nagra minuter senare...
Johanna. säger: hahahahah xD
Johanna. säger: asså madde ! xD HAHAH
Madeleine säger: vahd?
Johanna. säger: men haha
Madeleine säger: vad skrev jag?
tänker, tänker, tänker...
Madeleine säger: jaha... hihi
Madeleine säger: hahahaha

jag älskar bara vara konversationer... en kombination pa tva "blondiner" = kärlek

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-07-28 15:15:40

HAHA xD

Postat av: Jojo

Publicerad 2008-07-28 19:07:34

hahah jaa J.F e ju en riktig Blondie, big time asså :P o du me XD

<3

Postat av: Johanna.

Publicerad 2008-07-28 20:34:29

Hahah å det kommer från rätt person? du e bara avundsjuk lilla bebis <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-07-29 14:47:59

jag haller med nusse... du är bara avundsjuk blondiieee! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela