Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Dag 1, 2, 3 av sommarlovet

Publicerad 2008-06-08 18:25:34 i Allmänt

Kom precis hem från landet, eller snarare mina morföräldrars land. En liten summering av helgen; oerhört god mat -tror aldrig jag uppskattat mat så mkt, som den här helgen! En båttur med nya båten -fan va härligt & snabbt det gick
Mitt första dopp- jag vet att det är sen och jag skämms lite över det (jag är ju faktiskt ½ finsk!!), förra året var första doppet 2:a maj, liksom. Och en hel del solande, men inte extremt.

Kommande vecka, kommer bil sååå härlig! (tills torsdag, då det förmodligen blir dåligt väder !?) Måste låna massa böcker, så jag har ngt att fördriva tiden med, träffa storasyrran (som jag träffade för typ 3 år sen sist), Nalle -tror och hoppas jag (?!) och en hel del andra underbara människor! Har även beslutat mig, för att berätta vad jag känner för en speciell person. Pallar verkligen inte av mer. Nu eller aldrig, för i höst är det försent! -HAHA?!

Nu ska jag till far min, lämna kameran och sedan dra till Älvsjö och träffa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela