Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Dag 1 i Canada

Publicerad 2008-06-28 21:03:06 i Allmänt

Är äntligen framme. Mitt flyg var självklart försenat, sa jag var tvungen att vänta ytterligare 2 timmar. Var rädd att jag skulle missa planet fran Island, men eftersom det e ett sa litet flygbolag, lyckades de flytta fram flighten en timme, eftersom det var sa pass manga som skulle fortsätta, fran det flyg jag va pa.

Tidigare var vi ute pa promenad och var och handlade hos slaktaren. da vi ska grilla imorgon, med S, El & Em. Aker upp till stugan i eftermiddag/ kväll (har precis ätit lunch) och kommer hem om en vecka.
Det är väl ca. 23 grader, ngt men det regnade i morse, sa jag trodde det skulle vara varmt. Men det var det absolut inte! Hade klätt pa mig för mkt, det var dock molnigt, och kvaft var det ocksa...
Tror faktiskt att jag redan har fatt lite färg, haha.

Hoppas ni har det bra där hemma i Sveigelandet, c ya!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-07-17 23:40:52

Honey!

Det där är gammal info! Kan du inte uppdatera bloggen?! Ha det så bra! Puss mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela