Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

GL 24/7 - 30

Publicerad 2008-06-25 11:23:49 i Allmänt

Igår var jag på Grönan, med Steffh, Sara, och Sarah. Och vi hade skitkul. haha
Tidigare har jag i princip varit en riktig fegis när det gäller berg-och-dalbanor, men efter Floridabesöket, åker man allt! Så igår, fick jag pröva på en del nya attraktioner. Extream, Frittfall och Katapulten blev man nästan beroende av... Sen så prövade vi de nya barnkarusellerna, och tekopparna ägde så hårt! Fy fan va kul det va! Steffh grät typ, och vi skrattade så himla mkt! Bäst var nog ändå Bläckfisken, Jag och Steffh. Herregud alltså. Helt plötsilgt fick vi värsta snurren och det slutade aldrig! När åkturen var slut fortsatte vi bara att snurra och vi såg typ ingenting!! Ahh... det blev en hel del skratt igår alltså. Och en del snygga killar ;) Orlando Bloom-look-a-like:en - Söt/snygg -men upptagen! Richard- Jobbade där, flörtade nog lite med oss de gånger vi var hos honom, "Vill ni hänga med hem, tjejer?" citerat av honom, när vi kom dit sista gången, han slutade nämligen för dagen. -Jag skulle inte bangat! Han var ju snygg och rolig?!

Mer kommer senare, typ bilder -från skrattkammaren! hahahah Måste kila, ska snart träffa storasyster, som jag inte träffat på flera år!

Have a lovley day people!
1 & ½ day left!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela