Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Midsommar

Publicerad 2008-06-21 22:08:35 i Allmänt

Glad midsommar på er!
Kom precis hem från landet, och har insett att jag är en stadsmänniska. Måste verkligen ha människor runt omkring mig, eller i alla fall tillgång till att träffa folk eller prata med dem. Ibland kan det vara skönt att komma ut och bara läsa en bok och sola, men idag var vädret helt cp. Ena stunden var det soligt och 2 minuter senare ösregnade det, så jag har egentligen inte kunnat sola eller bada under de senaste dagarna. Men fick en parfym av mormor. Andy Warhole, POP eller ngt tror jag den heter. -Den är så god! hahah

Pappa har äntligen kommit hem från EM!!! Han jobbade ju där, så nu när Sverige åkt ut, kom han hem. 3 veckor med mamma, jag saknar den andra förälder om jag säger så... Hoppas på att kunna fixa lite med bankkortet och föra över pengar. Ska tydligen få pengar av mor också, för mina bra betyg. Sedan har jag kvar ett par tusen sen Florida.

Bara 6 dagar kvar

  

 


De här små "sötingarna" finns typ överallt och jag hatar dem!
i fjol bet nämligen en  sönder en av mina klänningar... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela