Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Namnlös

Publicerad 2008-06-15 20:29:04 i Allmänt

Vad har jag gjort de senaste dagarna, då jag inte bloggat ngt? Ärligt talat kommer jag inte riktigt ihåg vad jag haft för mig. Var på en 18-års fest, nämligen K1. GRATTIS !! (i efterskott) Var även ute och cyklade 1,4 mil med mor min. Hon har bestämt sig för att springa en halvmara, och tjejmilen i år igen, så jag hjälpte henne lite -som "tränare" hahaha! Sedan var jag så duktig och lagade 2-rätters lunch och passade på att hämta syster, från dagis. Har i princip bara gått och cyklat, sedan skolan slutade -vart jag än ska...

Nu är sommaren verkligen igång -men vart tog SOLEN vägen?! Det var ju så himla bra väder bara för någon vecka sen!! Jag vill ha mer sol, så att man kan få lite färg tills Kanada. Nu är det bara 12 dagar kvar!!!!! Shit vad jag längtar, det ska bli så skönt! Men måste ta tag i att träffa några innan. Så veckan som kommer, blir antagligen fullpackad. Hoppas det i alla fall


Miss you honey...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela