Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Shopping och tv-tittande

Publicerad 2008-06-18 18:44:37 i Allmänt

När man har pengar, är det verkligen kul att shoppa loss. Men om knappt har ngn inkomst (som jag)-så försvinner nästan allt på en gång. Igår var jag och K1, i Farsta och shoppade. Det var verkligen kul. Vi har ju inte direkt umgåtts med varandra, fast vi är i ungefär samma åldrar (hon är ett år äldre...). Vi inskaffade värsta kapen, eller i alla fall jag. När vi var på Indiska hittade vi små partyväskor (kan ju även använda den som väska när man går ut och käkar/ bjuden på middag hon ngn kompis) -för bara 29kr! Så vi passade på att köpa en varsin, ser verkligen fram emot att använda den, den är så praktisk och söt. HAHA?! Vi gick runt där ett bra tag och var inne i de flesta bra klädaffärer, samt skor. Letar nämligen efter mina "f.d." sommarskor -från i fjol fast i svart, men den fanns inte i Farsta, så får åka in till stan och shoppa lite också. -Gud, jag kommer ju inte ha ngra pengar kvar tills Kanada! I alla fall... Var inne på Vila, där jag köpte en skitsnygg jacka/tröja för bara 300kr! Malin köpte även lite saker, så när vi sedan blev klara drog vi in till stan för att fixa lite SATC-biljetter (hon ska gå och se den) och sedan bestämde vi oss för att se Dumpad. En helt okej film, ganska rolig -men trodde den skulle vara bättre.


Även idag träffade jag K1, tillsammand med sin mor. Mamma hade lovat att hon skulle köra dem till IKEA, så jag passade på att följa med. Ibland är det så kul att gå där, leta efter inredning och stuff. Jag fick faktiskt lite saker, medan de andra shoppade loss.


Säsong 2

Nu är det BWH -säsong 2, på tv så ska kolla det -en av de bästa serierna någonsin, men föredrar säsong 1 (tror jag, har inte sett hela säsong 2 och 3 än, så...) Sen är det ju GG och Sverigematchen ikväll. Kollade på "Familjen är värst". Mkt tv-tittande -Suck.


Är nästan beroende av den här serien (och böckerna) -de är grymt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela