Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Saturday 15/3-08

Publicerad 2008-03-15 11:38:05 i Allmänt

NEJ, DET FÅR INTE VARA SANT!! Hur kan Karl Petter gå vidare och min favorit DANNY åka ut!?
Jag är stum. Vad är det för fel på svenska folket? Danny kanske inte har varit en av de bästa dansarna, men han är 1000 gånger bättre än den där jävla bond tölpen, eller vad man nu säger! Missade tyvärr winervalsen... Suck, men kollade upp klippet på tv4 och Danny och Malins w.v. var solklart bäst! Jag hatar verkligen det här, varför just han?! Nu får jag hitta på ngt annat på fredagskvällarna -Vad nu det ska bli..

image55


Min helg är förstörd, inte för att jag skulle göra ngt speciellt -bara plugg och lite tv tittande. Det är ju Melodifestivalen ikväll. Har inte följt programmet men hoppas ändå att Charlotte tar hem det här. Vill absolut inte att de där brtöderna vinner och de andra har jag ingen riktig koll på.

Kommentarer

Postat av: Frida koskell

Publicerad 2008-03-16 13:18:45

Hejsan gumman, jag tror det var du som la upp en kommentar på min blogg om att länka ? & det går jättebra om du vill göra det :). PUSS PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela