Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Saturday 28/3- 08 GRATTIS

Publicerad 2008-03-28 22:59:43 i Allmänt

GRATTIS TINA!!! Jaaa, vad ska man säga? Personligen gillade jag Tony, men  Tina och Tobbes shownummer var bättre. Det kanske var pga det, de gick vidare. Stackars Annica som kom 2:a i år igen, men men.. Det var mys att se Danny igen, så snygg! Kanske inte världens snyggaste frisyr han har haft, men who cares?


Flickfavoriten Danny och hans Malin åkte ur med bara två program kvar. Foto: Linus Hallsénius/TV4 


I dag så var jag med E och N. Vi fikade på Tully's och pluggade spanska, kom på idag att vi har prov på måndag, inte likt mig! På hemvägen prövade vi lite kläder på American Appel och Gina Tricot. På AA så träffade vi Ola-look a-liken och Junior -fårn skolan. HAHA! Hälsade på Junior och sen kilade vi vidare. På GT så prövarde jag en kofta och en ursöt skjorta. Tror jag ska inskaffa mig dem, så snart jag kommer hem från spanien, om jag har några pengar kvar det vill säga. Bilden på oss är bara så bra, INTE men coola brills, man har.


Nu är lovet snart slut och det börjar bli plugg dags igen. Iof har det tyvärr blivit en del pluggande för mig annars under lovet. USCH!!!

Tina vann Foto: TV4
Vinnarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela