Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

At Carro's

Publicerad 2008-05-23 13:27:53 i Allmänt

Slutade som vanligt 11.30, efter idrottslektion. sprang coopertestet idag, och klarade VG tid!!! Så nu är det nästan säkert att jag får MVG i idrott också :D jippi?!
Efter skolan stack jag och C hem till henne och käkade lunch. Passade på att ringa Da också -å han svarade ha. Pratade en liten stund, innan han var tvungen att dra in på lektion. -Hoppas redovisningen gick bra och krya på dig! :) Vad ska jag göra ikväll? två alternativ.... 1) Dra iväg på utställningen treorna har 2) Umgås med Love... Vilket ska jag välja !?

C,
har precis duschat klart, så nu ska vi sminka varandra ^^ hon kommer iof bli mkt snyggare än mig, så får väl bättra på sminket själv, när jag ska ut sen...

C ya later aligator ;)
image130
Söta C  -I <3 Dig ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela