Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

F*ck

Publicerad 2008-05-15 10:04:03 i Allmänt

2 gånger på en vecka! Grattis, nu är man i skolan för tidigt, idag igen! Hade ingen engeslka, men visste jag det? NEJ! Cp, säger jag bara... Men som tur är så har vi svenska idag, för första gången på typ VECKOR!! Eftersom fördjupningsarbetet ska vara inne nästa vecka är jag faktiskt glad över att hon är här. I eftermiddag har jag nationella i spanska -önska mig lycka till!

Ikväll ska jag på Rix FM Festivalen... Någon som ska hänga med?? -CALL ME!

image109
Saknar så mycket

image110  image111

Kommentarer

Postat av: Jojo

Publicerad 2008-05-15 13:04:17

svar:Jag vet XD

Postat av: Mannen med stort D*

Publicerad 2008-05-15 17:22:13

Rix FM idag?
Skulle fan gått om jag inte var tvungen att plugga :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela