Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Jag är verkligen VÄRLDENS bästa bloggare!

Publicerad 2008-05-08 11:04:24 i Allmänt

Jag undrar hur länge sedan det egentligen var jag skrev sen sist... Men som sagt - jag är ju bästa bloggaren någonsin (NOT) !!! Men det finns ju anledningar till det. Dels har A lämnat sverige, jag har haft otroligt mkt i skolan och annan skit och problem.
Men nu är jag tillbaka och jag lovar att försöka blogga så mkt som möjligt, speciellt nu när N har skaffat blogg också. SKÄRPNING GG! haha
för bara några dagar sen kom jag hem från konfirmationslägret, med årets konfirmander. SHIT alltså! vissa av dem, främst killarna är ju helt f*cking underbara!! Eftersom spanjorerna åkte hem bara några dagar innan så var jag skeptisk om jag verkligen skulle palla, men det blev hur j*vla kul som helst! Mkt lek, mat (haha) och lite sömn... G och D, främst G och hans rockringar -fyfan va kul! och -Sista natten Nalle ;) "Vi hade ju trevligt" hahah (för er som inte var med, misstolka inte!)
I Helgen blir det skitkul att träffa alla igen. Genomgång på lördagen inför söndagen och deras redovisningar. Plus att Nalle fyller år på lör. Ser verkligen framemot helgen! för det blir inte så mkt plugg heller -skönt!

Sitter just nu i skolan och har lektion, och slutar om några timmar. suck.... 3 timmar och 50 minuter hål. det borde vara som igår, då vi började vid 8 och slutade 9 -mkt skönt! resten av dagen spenderade jag i simhallen och hemma hos C, med bakning och plugg. Men men , nu är det bara mindre än EN månad kvar, sen slutar jag ettan! OMG!

image90
Det var en tid sen man var brunett och jag saknar den inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela