Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Ledig dag

Publicerad 2008-05-14 17:11:28 i Allmänt

När man äntligen får en ledig dag från skolan, vad gör man då?
Man pluggar! har suttit i princip hela dagen och skrivt på mitt fördjupningsarbete i Sv. Har bara skrivit 6 sidor än då länge... så måste sätta igång. Kollade även på ett bildspel, från Konfalägret, som jag önskar man kunde göra om. Men det är ju omöjligt. I alla fall. Imorgon har jag nationella i spanska igen -suck suck ! så måste skriva uppsatsen ikväll. Ledig dag = Plugg dag (!)

Åkte iväg på grillningen igår by the way.... på vägen dit såg jag, E och M en tjej som typ fick ryck och höll på att ramla av cykeln. Egentligen fick hon en insekt i ögat, men det såg så otroligt roligt ut. Vet inte hur länge jag skrattade, men det kändes som om jag skulle dö!

Måste fortsätta plugga.. PUSSI <3
image108
Skulle velat träffa dig idag, men du verkade inte känna detsamma?!

Kommentarer

Postat av: Mannen med stort D*

Publicerad 2008-05-14 20:57:46

Om det var studiedag så är dom faktiskt till för att plugga på ;) Även fast man skiter i det :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-15 10:09:57

Men det var ju inte studiedag ;) vi var lediga! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela