Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Lördaag

Publicerad 2008-05-10 20:50:39 i Allmänt

NICE DAY! MEN det första jag ser, när jag loggar in på fb, är att min kille typ är skitsur på mig, pga av en bild där jag masserar en killkompis. OMG liksom -får jag inte umgås med killar, jag tillhör inte honom på det sättet... Sånt där blir jag skitlack på. Killar tror dem äger en. Jag har nästan fler nära killkompisar än vad jag har väninnor! SUCK -säger jag bara!!!

Annars har dagen varit super! Spenderade den mesta tiden med konfirmanderna då de skulle gå igenom deras konfaredovisning inför morgondagen. Flera av killarna blev fett chockad över att jag kom sminkad, Kevin sa till och med att jag såg ut som en fjortis! Det är absolut ingat man vill höra!!!!! Alla vet att du vill ha mig Kevin, men sånt säger man inte ;) USCH... fattar inte -har han synproblem eller? HAHA
Fick sällis av Da, L och G -samt S. L och G bor ju ungefär vid mig, så det var skönt att kunna gå hem från kyrkan :) imorgon så ska vi vara där vid 9.30, så det blir till att gå och lägga sig tidigt ikväll :/ plus att jag måste krya på mig, har ju lovat Daniel, Gabriel och Love att komma imorgon. De små skitungarna ska konfimeras -haha!
BTW, fick ju inte träffa Nalle idag! :( stackaren låg på sjukhuset med skadad fot -på sin födelsedag! VIlle bara säga GRATTIS N !!! :)

C YA!! <3

image97
Get used to it- I'm famouse and everyone wanna spend their freetime with me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela