Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Jag överdrev en aning...

Publicerad 2008-11-17 20:08:34 i Allmänt

...kanske, men helt ärligt så menade jag det mesta jag sa. jag skulle behövt ditt stöd idag, veta att du brydde dig, att du tänkte på mig när vi hade det där j*vla provet!  ville träffa dig, främst för att få hjälp med matten-trodde jag, men sedan insåg jag att jag verkligen ville träffa dig. nu har jag ändrat mig. du hade tydligen andra viktigare saker för dig, vilket jag måste respektera. hela dagen var bara katastrof, filosofiprovet gick uselt och sedan säger du att vi inte kan träffas, snacka om ett slag i magen. men jag får lära mig att leva med det...

vi är ju trots allt -bara kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela