Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Självförtroendet går uppåt

Publicerad 2008-11-27 20:53:13 i Allmänt

jag känner mig så duktig, klagade nog en aning i morse om att vi har så mkt att göra tills morgondagen, men nu är det fixat! skolan har nog ganska dåligt inflytande på mig, haha. egentligen har jag typ inget socialt liv, eller det har jag ju -till och från i alla fall. jag tror många kan känna igen sig om att man ibland ägnar för mkt tid framför Historieboken, No-läxan eller de där få matte talen som aldrig verkar vilja ta slut.
jag bestämde mig i alla fall för att bli klar med delar av hemläxorna idag, så att jag kan hinna med annat än bara plugg i helgen. nu efteråt är jag så stålt över mig själv att jag trots alla spännande såpoperor som går på eftermiddagen satte mig framför läxorna.

Nu känns det bra, skönt.



(måste iof erkänna att jag tittade på MTV... -men lova att inte berätta för någon?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela