Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Dubbelgångare

Publicerad 2008-10-27 20:08:09 i Allmänt

det var så sjukt läskigt idag, på vägen hem från Farsta C... en kille snett framför mig och C såg precis ut som en kille jag once kände. först sneglade han bakåt och sedan igen, ni vet sådär filmaktigt, haha! iaf, under hela bussresan satt vi och typ glodde på honom och han tittade bak mkt. det var så läskigt! jag är övertygad om att det var Oscar! precis samma profil, näsan kommer jag ihåg in i minsta detalj, ögonen, näsan ögonbrynen allt! och sedan hör vi att de snackar engelska med en kille som de åkte med! alltså, det måste bara vara han! han tittade på mig som om han verkligen kände mig och jag på honom. när vi skulle av bussen hade alla, utom en snubbe små skyltar, där det stod deras namn och vad de var här för... typ.

alltså så sjukt läskigt -det måste bara varit han och gud va snygg han blivit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela