Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

OMG! U r so Cute

Publicerad 2008-10-06 21:34:49 i Allmänt

jag har börjat använda det där omg, mkt på sistone. antar att jag saknar Kanada och alla mina älsklingar där. var braa tvungen att ladda upp den här bilden.


För er som inte ser, så står det Happy Birthday Madeleine. Det var iof ett tag sedan jag fyllde år. Men upptäckte det först nu. Det är från den spanska killen, som bodde hos mig (jag hade ju två). vi pratade inte så otroligt mkt, eftersom jag bodde hos Marisa när jag var i spanien. men att han kom ihåg! jag började nästan grina när jag såg det här nu. inser hur dum jag varit. att inte hört av mig till dem. de ända jag har haft kontakt med är i princip mitt ex, en av de snällaste tjejerna och några hetingar därifrån. saknar dem så mkt. måste seriöst ta tag i det här, med att åka dit. btw, kanske jag åker dit i vår igen, som utbytesstudent. hoppas att ngn från i fjol är med i år igen, så att jag kan bo hon henne/honom.

 

året började bra

  
saknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela