Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Definitin av ordet Katarsis

Publicerad 2008-09-27 00:05:30 i Allmänt

är min perfekta, fredagskväll! den kunde inte ha blivit bättre. jag och C var nämligen i Heron City, för att se EMD uppträda. Åhhh, vad de är underbara. Deras framträdande var ju solklart grymt, man ska inte klaga -de är ju EMD FFS!


Snygga killar i Sommarkrysset, sommaren 2008

väntan för signering av deras senaste singel "Alone" och albumet "A state of mind" tog låång tid. Men, den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge, vet ni. Först var det Erik man träffade. Trevlig, men minst pratsamm av dessa tre underbara hunkar. Men hans komentar till mig efter att fotat honom och C, " Passar vi bra ihop?" asså, vad ska man svara på det liksom? hahah, C blev nog glad ändå. Men de måste ju vara trevliga och bla bla bla...
Sedan var det Mattias man träffade. och herregud, vilken heting han blivit. -Är jag den enda som tycker det? Ni måste ju ändå erkänna att han förbättras (utseendemässigt?!). Väldigt trevlig och hans lilla komentar, som jag kommer nämna senare. Man tackar... det är det enda jag kan säga.
Sist men absolut inte minst, min favorit -Danny! (Har ni tänkt på att de satt i ordningen EMD? haha) Best moment in my entire life -so far!! Fick hans autograf, kram fotade allt ni vet så där som man alltid gör. Men det bästa var våran konversation efter... Tjejerna efter oss var nämligen så sega, så jag började snacka med honom (det trodde jag aldrig att jag skulle göra, men iaf).
Några av de konversationer som skedde, mellan mig och mina idoler. Jag och Mattias:
Jag har precis blivit fotad tillsammans med Mattias, då jag ska gå vidare och han säger
M: Gud vad gått du luktar"
Jag hör inte vad han säger, så reflektmässigt frågar jag honom vad han sa.
M: Du lukat jättegott!
Snacka om att jag blev chockad! Nu i efterhand kan jag bara säga tack, och du luktade också väldigt gott Mattias (älskar de allra flesta herrparfymerna)

Jag och Danny:

J: Danny, känner du...?
D: Aaa... han heter ... i efternamn va? Jag jobbar och träffar honom varje dag. han är min bästa kompis
J: Japp, precis. Jag bodde granne med honom. Men nu bara med hans föräldrar och brosa.
D: Verkligen?! I Västerås, va? -Nej jag menar Västertorp
Skrattar
J: Aa, jag bort bara tre hus bort.
D: Men då får du snacka med brosan, så kan vi ju kanske träffas ngn gång!
asså, fattar ni vilken big deal det där var för mig!? "andas, glöm inte att andas"
J: Låter jättekul, det ska jag verkligen göra.
D: Det skulle vara kul om det går.
asså.. omfg, omg. "måste säga ngt passande, innan vi sticker"
J: Danny, jag måste bara säga -att du verkligen är så grymt bra, du är typ bäst.
D: Tackar, vad smickrad jag blir.
J: Hälsa och ha det bäst!
D: Ni med tjejer! Hej då!

Jag kan ju bara berätta att det var två tjejer med puls 180 (mins) som C's mamma hämtade upp, vil åttatiden.
Imorgon åker jag till C's land. så ni får ha det så bra här hemma i STHLM, så ses vi på måndag.

 


Jag och C, innan signering

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-29 17:33:41

EMD,EMD,EMD -OMG! emd for life biatch!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela