Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

det var ju för jävligt

Publicerad 2008-09-17 18:39:47 i Allmänt

pallar inte vara sjuk nu igen! och imorgon måste jag stanna hemma... min röst är helt crackad och försrörd, fattar inte hur den blev så här! Kanske från i måndags? neee... men jag hade det mkt trevligt, haha
Sov ju sjukt dåligt på lägret, som btw var i helgen. Hade urkul plus att jag klarade filosofin utmärkt! När jag träffade vissa av mina fd. kompisar, snarare bekanta nu -kände jag hur otroligt mkt jag saknat människorna. Speciellt Nalle och hans polare. Jag vill bara hålla om honom (tror, inte ni vet vem jag menar, jag vet att ni inte vet vem det är), som om det skulle vara sista gången. Spendera sista tiden tillsammans, som om det inte skulle finnas någon morgondag, aldrig mer se solens strålar. Sista natten/morgonen, var typ bäst! trodde aldrig att de skulle gå med på vissa av lekarna. Jag ska lätt komma ihåg vissa av de lekarna, omg säger jag bara!
Killarna var ju så löjligt dumma/fjantiga och dissade oss, då vi skulle gå och lägga oss. Jag menar, vi hade faktiskt 4 lediga sängar och en ledig plats. . .

Jag och L har kommit fram till att Kolhydrater, är BIG no, no -from now n' on.

Lite vilder sedan lägret ;


Bästa, någonsin


Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2008-09-17 19:42:21

Bra att du fixade den där sakern du hade tills på måndagen.

Postat av: Moa

Publicerad 2008-09-17 22:31:42

Lägret var nice :P ;) ÄLSK

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela