Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

hees och slö?

Publicerad 2008-09-21 16:46:56 i Allmänt

asså, jag typ dör! nu har jag nästan ingen röst alls -IGEN! och mina öron strular hela tiden, hatar att vara öronbarn! Det gör så sjukt ont, hela tiden! Kan ingen komma på en mirakelkur så att jag kan bli frisk snart?!

igår var iaf en hyfsad trevlig kväll. jag tyckte dock att det va jobbigt att vi var så många- visst kul att träffa alla gamla tjejer och så, men vi har vuxit ifrån varandra och vissa har mognat enormt, till skillnad från andra som fortfarande är i fjortisperioden (som de kom in i efter det var "populärt" att vara fjortis -om det nu någonsin varit det)! När de gått var jag fortfarande uppe i varv, och verkligen stressad. Men fick slappna av en aning och sedan droppade damerna hem, en för en (bortsett från tvillingarna). Fick en massa fina presenter. S-trion hade kommit på en rolig sak, de gav mig nämligen 9 presenter (en för varje bokstav i mitt namn) och i varje paket fanns det något som började på samma bokstav som bokstaven i namnet. Te.x. D, då fick jag ett diadem och ett dussin mynt och A ett armband. Fattar ni?
Annat jag fick; knästrumpor, tröja, posters på JJ, smycken och en bok ect. -som jag inte har ngn komentar på. Moa och Tina... ni är ju för roliga!
Det var rena julafton för mig! Vid 23.20 något kom V. M och T var fortfarande kvar och vi hade trevligt. Jag deltog dock inte så mkt i konversationerna eftersom min röst var helt paaaaj (j?) Päronen kom hem och vi fortsatte i vardagsrummet. Tjejerna drog och V stannade tills tre. Sedan var jag helt slut och gick och la mig på en gång. Slut.

Haha, ne inte riktigt -för nu är det en ny dag och jag vill inte att det ska bli måndag. För jag är inte frisk överhuvudtaget! Måste plugga, så ska väl ta mig an Hamlet och Mockingbird. Sen måste jag städa också -men det orkar jag inte! Inte nu, det får bli en annan gång. . .

. . .kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela